هیئت مذهبی فرهنگی بیت الحسین (ع) بابل

کاربر

پنل

حمایت از هیئت بیت الحسین (ع) بابل

نام و نام خانوادگي
شماره تلفن
مبلغ به تومان

نوای دل

نویسندگان

امام جمعه موقت بابل گفت: امام خمینی (ره) با اسلام تحریف‌ شده آمریکایی مبارزه کرد.

   جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ         موافقین ۰    مخالفین ۰

نماز سیاسی عبادی جمعه بابل مورخ 94/03/15به امامت موقت حجت الاسلام والمسلمین حاج ناصر شکریان در مصلای بزرگ بابل و با حضور مردم ولایتمدار و دارالمومنین این شهرستان برگزار گردید .

حجت‌الاسلام ناصر شکریان با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام 15 خرداد گفت: امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن امت اسلامی و مسلمانان دارد و زیرا با انقلاب اسلامی  زمینه‌ ی بیداری اسلامی در سراسر جهان را فراهم کرد.

 

وی ادامه سخنان خود  به تشریح موقعیت قیام 15 خرداد و نهضت امام پرداخت و افزود: امام راحل زمانی قیام خود را علیه رژیم ستمشاهی پهلوی آغاز کرد که آنها در صدد حذف نمادها و از بین بردن ریشه های دینی در کشور بودند

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به برخی از این توطئه ها اشاره و تصریح کرد: مقابله با حجاب اسلامی و کشف حجاب، ترویج بی بندی و باری های اخلاقی، جلوگیری  و مقابله با روحانیت و حوزه های علمیه، ممانعت از عزاداری سید الشهدا و تخریب حسینیه  ها  و گسیل داشتن جامعه اسلامی به سوی لائیسیته از اقدامات رژیم طاغوت بود.

 

وی ادامه داد: یکی از خیانت های بزرگ پهلوی به خصوص در پهلوی دوم حاکم کردن افراد بهایی و سپردن پست های مهم به  عناصر این فرقه ضاله بود که می توان به نخست وزیری، وزارت خانه های مهم و کلیدی کشور نام برد.

 

حجت الاسلام شکریان به هوشیاری امام راحل و  بصیرت بالای ایشان در نشان دادن چهره حقیقی استکبار طاغوتی پرداخت و خاطرنشان کرد: قیام 15 خرداد زمانی رخ داد که  محمدرضا شاه پهلوی سعی داشت تا به گونه ای رفتار کند که برچسب ضد دینی بر او نخورد و به همین دلیل زیارت امام هشتم از سوی محمدرضا شاه و خانواده ی او در این چهارچوب بود.

 

وی با بیان این که امام با شجاعت بی نظیر و مثال زدنی از عاقبت در افتادن با رژیم استکباری طاغوتی مطلع بود، اظهار داشت: امام راحل می دانست که در راه احیای دین شهادت، جانبازی و فشارهای شدید اقتصادی در راه است اما هیچ فشار و تهدیدی او را از مسیر احیای اسلام ناب و مبارزه با اسلام آمریکایی ناامید نکرد.

 

امام جمعه موقت بابل، احیای اسلام ناب در برابر اسلام تحریف شده آمریکایی را از خدمات برجسته امام خمینی(ره) دانست و گفت: اسلام ناب برخواسته از قرآن، سیره پیامبر و اهل بیت است که از درون حوزه های علمیه بیرون بیاید نه از جامعه روشنفکر نما که دم از اسلام می زدند.

 

وی استقلال طلبی و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام را از ویژگی امام راحل دانست و تصریح کرد: امروز نیز به تاسی از سیره امام خمینی(ره) نباید در برابر دشمنان اسلام و آنهایی که در مقابل ما ایستادند، سر خم کرد بلکه آنچه برای ما عزت آفرین است مقاومت در برابر توطئه ها و اتکال به قدرت الهی است.

 

حجت الاسلام شکریان به اعتماد امام خمینی(ره) بر قدرت درونی و ملت ایران  اشاره و خاطرنشان کرد: اگر دشمنان ما با تحریم های اقتصادی ظالمانه سعی دارند ما را از آرمان های انقلاب و اسلام دور کنند با توجه به اقتصاد مقاومتی و  تولیداتی که با نیروی عظیم داخلی بوجود می آید، در برابر آنها مقاومت کرد.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خطر تحریف خط امام گفت: امروز باید امام راحل را از منابع موثق آن شناخت زیرا برخی ها عامدانه در صدد توجیه رفتار غلط خود با تحریف خط و سیره امام  راحل هستند.

 

امام جمعه موقت بابل در ادامه با گرامیداشت سالروز انتخاب مقام معظم رهبری اذعان کرد: مقام معظم رهبری با هدایت های مدبرانه  همان راه و خط اصیل امام را دنبال می کنند و  راه نجات ما پیروی کامل از  رهنمودهای ایشان است

نظرات (۲)

خبر نگار
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۴

خبر ویژه

 

از این پس در سایت خبری تحلیلی تبلیغات سایت های مفهومی و دینی و مدهبی و آزاد به صورت کاملا رایگان پذیرفته می شود.

 

موارد لازم برای ثبت بلیغ ازسایت:

 

1.نام سایت

2.نام کاربری نویسنده سایت

3.عکسی مربوط به موضوع سایت

4.مطالبی در مورد سایت

 

لطفا برای ثبت تبلیغ به سایت:                               

 

 Panabosh.blog.ir   

صفحه مورد نظر در سایت:

http://bayanbox.ir/view/2482675702825317797/1.png

 

باتشکر

 

تراآپس
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۷
باسلام.
درخواست تبادل بنر داشتم.
خبربدید.
یاعلی

پاسخ:
سلام دوست عزیز ظاهرا تواین سیستم تبادل بنر وجونداره یااگر داره بنده بی اطلاع هستم اگرتمایل دارید در قسمت پیوندهای وبلاگ ما باشید اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام شود باتنشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین نظرات