هیئت مذهبی فرهنگی بیت الحسین (ع) بابل

کاربر

پنل

حمایت از هیئت بیت الحسین (ع) بابل

نام و نام خانوادگي
شماره تلفن
مبلغ به تومان

نوای دل

نویسندگان

۲۹۳ مطلب توسط «واحد فرهنگی» ثبت شده است

آیت‌الله فاضل به دیار باقی شتافت+ زمان و مکان تشییع

 آیت اله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی معروف به حاج آقا فاضل از عالمان برجسته و مدیر حوزه علمیه فیضیه مازندران روز شنبه در سن 81 سالگی دارفانی را وداع کرد.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله فاضل در پی خونریزی مغزی از پنج‌شنبه هفته گذشته در بیمارستان شهید بهشتی بابل بستری شد و با وجود پیگیری پزشکان جراح مغز و اعصاب به سطح استاندارد هوشیاری برای جراحی نرسید و امروز جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

پیکر این عالم ربانی، صبح دوشنبه از مقابل آستان مقدس امام‌زاده قاسم تا میدان شهید بزاز تشییع و طبق وصیت این عالم ربانی، پیکر وی برای خاکسپاری به نجف اشرف منتقل خواهد شد.

آیت الله فاضل فرزند مرحوم آیت الله شیخ نجف‌علی فاضل استرآبادی و متولد سال 1314 هجری شمسی در نجف اشرف بود که دروس مقدماتی علوم اسلامی را در مازندران، نزد پدر و آیت الله حاج شیخ محمد کوهستانی (پدر همسرش) فرا گرفت.

وی در ادامه به حوزه علمیه نجف اشرف عزیمت کرد و درس‌های سطوح عالی را نزد اساتید برجسته آن حوزه همچون حاج شیخ مجتبی لنکرانی و حاج شیخ صدرا بادکوبه‌ای آموخت و در سال 1326 به‌همراه والدینش به ایران آمد و پس از کسب مدارج عالی حوزوی، در سال 1364 حوزه علمیه فیضیه مازندران را در روستای سلطان محمد طاهر بابل تأسیس کرد و طلاب فاضلی را تربیت کرد و به جامعه اسلامی تحویل داد.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۸

تکیه بر«تجربه» یا «توهّم»؟

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif منطقه‌ی غرب آسیا پس از فراگیری جریانِ بیداری اسلامی دستخوش تحولات گوناگونی شده است؛ فعال‌ و قدرتمندتر شدن جریانات تکفیری، تحرکات میدانی عربستان سعودی، تشکیل ائتلاف آمریکاییِ به‌اصطلاح مبارزه با داعش و اقدامات و فعالیت‌های محور مقاومت از جمله‌ی این تحولات است. اینک و پس از رویدادهایی چون درگیری‌های نظامی سوریه، عراق، یمن و ... رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر نقش مخرب آمریکایی‌ها در این تحولات، مذاکره و همکاری با آنها درباره‌ی مسائل منطقه را «سمّ مهلک» توصیف کرده‌اند. در ادامه با مرور بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تبیین دقیق صحنه‌ی درگیری، نقشه و برنامه‌ی آمریکایی‌ها در منطقه و چرایی مضر بودن مذاکره با آمریکا در این زمینه می‌پردازیم.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۰۴

مسجد هسته مقاومت فرهنگی

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ (۱)

الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة الله فی الارضین.

 خوشامد عرض میکنم به همه‌ی شما برادران عزیز و همکاران محترم. یکی از چیزهایی که انسان جا دارد جزو افتخارات کاریِ خود به‌حساب بیاورد و این حقیر هم این کار را میکنم، عبارت است از خدمت در جایگاه امامت مساجد؛ ما هم با شما در این زمینه همکاریم. خیلی خوش آمدید و جلسه همان‌طور که آقای حاج‌علی‌اکبری بیان کردند، واقعاً جلسه‌ی مهم و متفاوتی است؛ با جلسات دیگر ما در اینجا تفاوتهای اساسی دارد. تشکّر میکنم از بیانات پُرمغز آقای حاج‌علی‌اکبری که هم مفید و جامع بود، هم زیبا و خوش‌ساخت و خوش‌ترکیب بود. ما خرسند میشویم وقتی‌که مشاهده میکنیم زبانهای گویای روحانیّت بحمدالله از برجستگی‌ها و از زیورهای بیانی و فکری برخوردارند. ایشان نکات مهمّی را بیان کردند و مژده‌هایی را که بنده به‌طور کامل از آنها مطّلع نبودم ذکر کردند. بنده هم چند نکته را در همین زمینه‌ها عرض میکنم.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۰۰

ایستگاه صلواتی میلاد امام رئوف (ع)

باسلام و عرض تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) به همت نوجوانان و جوانان محل ایستگاه صلواتی میلاد هشتیمن نور  امام رئوف  برگزارشد.


 

خداوند به بانیان خیرعطافرماید .آمین

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۳ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۹

وفات حضرت خدیجه تسلیت باد

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۸

ماه خدا دیده میشود

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۳

سالگرد ارتحال امام امت تسلیت




نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۴

لبخند دروغین

نظر (۰)    [ ۱موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۳

خرمشهر را خدا آزاد کرد

نظر (۰)    [ ۱موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۱

میلاد منجی عالم مبارک

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۶

ولادت حضرت علی اکبر(ع) وروز جوان مبارک

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۳

دست خط آقا بر روی تصویر سردار ناظری

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۱۹

بیانیه هیئات مذهبی و تشکل های فرهنگی بابل

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۵۳

ماه سراسر نور شعبان مبارک

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۵۱

شب آرزوها لیله الرغائب

«لیلة الرغائب» (شب آرزوها) چه شبی است؟

اولین شب جمعة ماه رجب را «لیلة الرغائب» (شب آرزوها) می نامند. در  شب آرزوها ملائک بر زمین نزول می کنند. برای شب  آرزوها عملی از رسول خدا (ص) نقل شده که فضیلت بسیاری دارد که در ادامه می خوانید...

نظر (۱)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۰۵:۲۶

شهادت حضرت امام هادی (ع) برشیعیان تسلیت

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۴۲

صیاد دلها

شهادت نگینی است بر دستان مخلصان درگاه الهی

یار امام        همراه رهبری

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۷

حلول ماه رجب مبارک

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۰۵:۲۰

میلاد نور مبارک

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۶

اینفوگرام شعارسال1395

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۰۳:۱۲

ده اقدام اساسی برای نجات اقتصاد کشور

ده اقدام اساسی برای نجات اقتصاد کشور
مطرح شده در بیانات رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی ۹۵/۰۱/۰۱
۱ تمرکز بر فعالیت‌ها و زنجیره‌های اقتصادی مزیت‌دار کشور بعضی از فعالیت‌های اقتصادی مثل مادر میماند و از آن باب‌های متعدد اقتصادی و تولیدی گشوده می‌شود، روی آنها بایستی تمرکز کنند و آنها را باید شناسایی کنند. نقشه راه را مشخص کنند، تکلیف همه را معلوم بکنند.
۲ زنده کردن تولید داخلی آنطور که به من گزارش کرده‌اند، ما امروز  حدود ۶۰ درصد از امکانات تولیدمان تعطیل است. بایستی ما تولید را احیا کنیم. من به مسئولین محترم دولتی مکرر گفته‌ام که این منتقدینی که هستند را بخواهید و حرفهایشان را بشنوید. گاهی پیشنهادهای خوبی دارند.
۳ پرهیز از واردات تضعیف کننده‌ی تولید داخلی مثلاً میخواهیم هواپیما خریداری بکنیم،مسئولین دولتی خودشان میگویند که اگر  درصدی از این قیمت را در صنایع داخلی هواپیما سرمایه‌گذاری کنیم، بیشتر از آنکه از خارج بخریم استفاده خواهیم کرد. تولید داخلی هم رشد پیدا میکند. اینکه ما همه چیز را از خارج وارد کنیم و نگاه نکنیم که این واردات ما چه بلایی سر تولیدات داخلی می‌آورد این خطاست.
۴ پرهیز از هدردادن منابع مالی‌ای که پس از برجام باید وارد کشور شود ما پول هایی داریم در خارج از کشور. نفت فروختیم پولش را به ما ندادند در قضیه برجام بنا بر این شد که این پولها برگردد. البته اکثرش برنگشته است... لکن بالاخره برخواهد گشت... مواظب باشند، صرف خریدهای بی‌مورد صرف کارهای بی جا صرف اسراف ها؛ صرف این چیزها نشود.
۵ دانش‌بنیان شدن بخش‌های مهم و حساس اقتصادی مثلاً بخش نفت و گاز یا بخش تولید موتور که برای خودرو، هواپیما،  قطار و کشتی مورد استفاده است. این بخش‌های حساس و مهم، دانش‌بنیان بشوند. جوان‌ها و دانشمندان ما نشان دادند که میتوانند از آن سطحی که ما در فناوری داریم ما را بالاتر ببرند. خب آن مغزی که می تواند موشک برد بلند را جوری تنظیم کند که با انحراف پنج متر به هدف بخورد در موارد گوناگون دیگر هم میتواند.
۶ احیای بخشهای اقتصادی که قبلاً در آنها سرمایه گذاری شده بعضی از بخش‌ها را ما در گذشته رویش در سرمایه‌گذاری کردیم، از آنها استفاده بشود. مثلاً در زمینه‌ی نیروگاه‌سازی یا در زمینه پتروشیمی سرمایه‌گذاری خوبی کردیم. امروز کشور به نیروگاه احتیاج دارد. کشورهای دیگر هم به نیروگاه ارزانی که ما می سازیم احتیاج دارند. ما دیگر نرویم از بیرون نیروگاه بخریم وارد کنیم یا افرادی بیاوریم برایمان نیروگاه درست کنند.
۷ شرط انتقال فناوری در معاملات خارجی یک شیء تولیدی جدیدی را می خواهند بخرند، ]محصول[ تولیدشده را نخرند آن شیء را با فناوری مخصوص خودش تهیه کنند و بیاورند. در قراردادها به شدت باید این را مورد توجه قرار بدهند.
۸ مبارزه‌ی جدی با فساد، ویژه‌خواری و قاچاق در کشور حالا یک مجرم اقتصادی را مثلا دستگیر کردند روزنامه ها درباره‌اش بنویسند؛ عکس و تفصیلات و چه و چه با اهداف جناحی و سیاسی و اینها. اینها فایده ای ندارد. دو صد گفته چون نیم‌کردار نیست ... آن فسادی که امروز ممکن است پیش بیاید باید جلوی این را بگیرند. مانع فساد بشوند. قاچاق همینجور است. باید با قاچاق به معنای واقعی کلمه مبارزه کنند.
۹ ارتقای بهره‌وری انرژی گفته میشود که اگر ما بتوانیم بهره‌وری انرژی را ارتقا بدهیم و صرفه‌جویی کنیم، صد میلیارد دلار صرفه‌جویی خواهد شد. مبلغ کمی نیست مبلغ زیادی است. این را جدی بگیرند.
۱۰ نگاه ویژه به صنایع متوسط و کوچک آن چیزی که در متن جامعه اشتغال و تحرک ایجاد میکند، طبقات پایین را بهره‌مند میکند، همین صنایع کوچک و متوسط است اینها را تقویت کنند و پیش ببرند.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۱۲

درعزای مادر

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۲۰

نفوز موریانه وار...

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۱ اسفند ۹۴ ، ۰۳:۰۸

میلاد حضرت زینب (س) مبارک

میلاد حضرت زینب (س) وروز پرستار  تهنیت باد

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۴ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۲۵

روزآزادی ملت

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۳

مجلس خبرگان رهبری جای جناح بازی و سیاسی‌کاری نیست

آیت‌الله محمد یزدی ظهر امروز در همایش جایگاه، وظایف و کارآمدی مجلس خبرگان رهبری و پاسداشت نمایندگان فقید که با عنوان «امنای امت» در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با بیان اینکه نظام اسلامی ایران در مقایسه با دیگر نظام‌های دنیا ویژگی‌های متفاوتی دارد، اظهار کرد: این نظام برگرفته از نظام امت پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۵۹

انقلاب ما انقلاب اسلامی است

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۸

امام آمد

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۲ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۶

قسمتی بیانات در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم

حقیقتاً هم شهدای شما، هم خانواده‌ها، ‌پدران، مادران و فرزندان آنان، حق بزرگی بر گردن همه‌ی ملت ایران دارند. این شهدا امتیازاتی دارند؛ یکی این است که اینها از حریم اهل بیت در عراق و سوریه دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند...
امتیاز دوم این شهدای شما این است که اینها رفتند با دشمنی مبارزه کردند که اگر اینها مبارزه نمیکردند، این دشمن می‌آمد داخل کشور... اگر جلویش گرفته نمیشد، ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه‌ی استانها با اینها میجنگیدیم و جلوی اینها را میگرفتیم. در واقع این شهدای عزیز ما جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دین، انقلاب اسلامی فدا کردند.
امتیاز سوم هم این است که اینها در غربت به شهادت رسیدند.این هم یک امتیازبزرگی است.این هم پیش خدای متعال فراموش نمیشود.(۱)
۱) جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، روز دوشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۵ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۶

سالروز فرار شاه معدوم

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۳

واکنش رهبر معظم انقلاب به شهادت شیخ نمر

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در جلسه درس خارج فقه، جنایت بزرگ عربستان سعودی در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر را به شدت محکوم کردند.

ایشان با تأکید بر لزوم احساس مسئولیت دنیا در قبال این جنایت و جنایات مشابه سعودی در یمن و بحرین، خاطرنشان کردند: بدون تردید خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: این عالمِ مظلوم نه مردم را به حرکت مسلحانه تشویق می‌کرد و نه به صورت پنهانی اقدام به توطئه کرده بود، بلکه تنها کار او، انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکرِ برخاسته از تعصب و غیرت دینی بود.

رهبر انقلاب، شهادت شیخ نمر و ریختن به ناحق خون او را خطای سیاسی دولت سعودی خواندند و افزودند: خداوند متعال از خون بی‌گناه نمی‌گذرد و خون به ناحق ریخته، بسیارسریع دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت.

ایشان با انتقاد شدید از سکوت مدعیان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر و حمایت آنان از رژیم سعودی که خون بی‌گناه را تنها به خاطر انتقاد و اعتراض به زمین‌ می‌ریزد، تأکید کردند: جهان اسلام و همه دنیا باید نسبت به این قضیه احساس مسئولیت کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آزار و شکنجه مردم بحرین توسط نظامیان سعودی و تخریب مساجد و خانه‌های آنان و همچنین بیش از 10 ماه بمباران مردم یمن را نمونه‌های دیگری از جنایات رژیم سعودی خواندند و تأکید کردند: کسانی که صادقانه به سرنوشت بشریت و سرنوشت حقوق بشر و عدالت علاقه‌مند هستند، باید این قضایا را دنبال کنند و نباید نسبت به این وضعیت بی‌تفاوت باشند.

رهبر انقلاب همچنین افزودند: یقیناً شهید شیخ نمر مورد تفضل خداوند خواهد بود و بدون شک دست انتقام الهی گریبان ظالمانی را که به جان او تعدّی کردند خواهد گرفت و این همان چیزی است که مایه تسلّی است.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۴ دی ۹۴ ، ۰۲:۱۸

خط قرمز

نظر (۰)    [ ۱موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۹ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۵

روز میثاق بارهبری روز بصیرت

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۹

20 جمله طلایی رهبر انقلاب راجع به «۹ دی»

بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب را درباره «حماسه نهم دی» و «فتنه» به شرح ذیل است.

* فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه می‌شود.( ۱۳۷۸/۰۵/۰۸)

* فتنه‌انگیختن و بد دل کردن مردم نسبت به یکدیگر، یکی از مواد برنامه‌ای است که دشمنان نسبت به این ملت در نظر دارند.( ۱۳۷۹/۰۱/۰۶)

* دنیاطلبان برای اینکه به مقاصد خودشان برسند، در جامعه فتنه ایجاد می‌کنند؛ جنگ‌ها، تبلیغات دروغین، سیاست‌بازیهای ناجوانمردانه؛ این‌ها ناشی از همین دنیاطلبیهاست.( ۱۳۸۷/۰۶/۲۹)

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۸ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۸

میلاد بهانه خلقت محمد مصطفی مبارک

 میلاد نور مبارک ولادت حضرت پیامبر اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع)

را برتمام مسلمین جهان تبریک عرض می نمائیم

ماه فرو ماند از جمال محمد         

                              سرو نباشد به اعتدال محمد

قدر فلک را کمال و منزلتی نیست

                                                                      در نظر قدر با کمال محمد

میلاد مسعود پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله – اول عام الفیل / ۱۷ ربیع الاول

 آخرین پیامبر الهی در 17 ربیع الاوّل از پدری به نام "عبدالله بن عبدالمطلب" و مادری به نام " آمنه بنت وهب" دیده به جهان گشود و با انوار رخسار و جمال منوّرش، جهان تیره و تاریک، به ویژه عربستان را روشن گردانید. پدرش عبدالله بن عبدالمطلب،

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۷

آغاز امامت حضرت مهدی عج مبارک

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۰

شهادت امام حسن عسگری تسلیت باد


امام حسن عسکری (ع ) در سال 232هجری در مدینه چشم به جهان گشود . مادر والا گهرش سوسن یا سلیل زنی لایق و صاحب فضیلت و در پرورش فرزند نهایت مراقبت راداشت ، تا حجت حق را آن چنان که شایسته است پرورش دهد . این زن پرهیزگار در سفری که امام عسکری (ع ) به سامرا کرد همراه امام بود و در سامرا از دنیا رحلت کرد . کنیه آن حضرت ابامحمد بود .

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۱

شهادت دکترمفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه

شهید آیت‌الله دکتر محمد مفتح در سال 1307، در خانواده‌ای روحانی در همدان متولد شد. پس از فراگیری مقدمات، راهی قم شد و در محضر بزرگانی چون امام خمینی، علامه طباطبایی و .. استفاده نموده و خود مدرسی بزرگ در حوزه گردید.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۱:۴۰

در گرامیداشت 5 ربیع الاول، مصادف با هزار و سیصد و سومین سال رحلت حضرت سکینه(س)


پنجم ربیع الاول، سال 1420 ه··· .ق مصادف با هزار و سیصد و سومین سال رحلت دخت بزرگوار سیدالشهداء(ع)، حضرت سکینه(س) است

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۲

ماه شادی مسلمین مبارک

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۰

نماز جمعه بابل برگزارشد

نماز سیاسی عبادی این هفته ی شهرستان بابل در تاریخ (20 09  1394 ) به امامت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی روحانی و با حضور پرشورر مردم ولایتمدار شهرستان دارالمؤمنین بابل در مصلای بزرگ این شهرستان برگزار شد.

 

خطبه ی اول

 

امام جمعه ی بابل در ابتدای خطبه ی اول به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و گفت : امیرالمؤمنین (ع) فرمود علت اینکه خدای متعال بر تقوا تأکید ورزیده است این است که بزرگترین و مؤثرترین ریسمانی که می تواند انسان را به خدا متصل کند تقوا است . اگر به این ریسمان متصل شوید یقین بدانید که به خدا متصل خواهید شد . کسانی که واجبات الهی را انجام می دهند و از آن دسته از محرماتی که خدا انسان را از آنها باز داشته است دوری کنند به خدا متصل خواهند شد و رضایت الهی را به دست خواهند آورد . سپر مقام در مقابل آتش دردناک آخرت تقوا است .

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۵:۱۵

اربعین حسینی تسلیت باد

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۱ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۴

شهردار بابل منصوب شد

سردار حسین (اردشیر) مقیم پور بیژنی با 11 رای شهردار بابل منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابل جعفر آقاجان پور مقری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ، امور اداری و شورای اسلامی شهر بابل ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیدشت شهادت شهید مدرس و روز مجلس ، از مجموعه تلاش ها ، کوشش ها و زحمات نمایندگان محترم شهرستان بابل  در مجلس شورای اسلامی حضرت حجت االاسلام والمسلمین  علی اکبر ناصری و مهندس حاج حسن نیازآذری صمیمانه تقدیر و تشکر دارم  و اومیدوارم پیگیری های مجدانه ایشان درجهت احقاق حقوق مردم شریف بابل کمافی سابق ادامه داشته باشد .

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۴

روز تشکیل بسیج مستظعفین گرامی باد


(( هفته بسیج گرامیباد ))

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۰

ولادت امام موسی کاظم (ع) مبارک

نظر (۱)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۵

آمریکا فرشته نجات نیست

بعضی‌ها اصرار دارند این شیطان بزرگ را با این خصوصیّات -که از ابلیس بدتر است- بزک کنند و به شکل فرشته وانمود کنند. چرا؟ دین به‌کنار، انقلابیگری به‌کنار؛ وفاداری به مصالح کشور چه میشود؟ عقل چه میشود؟ کدام عقلی و کدام وجدانی اجازه میدهد که انسان قدرتی مثل قدرت آمریکا را به‌عنوان دوست، به‌عنوان مورد اعتماد، به‌عنوان فرشته‌ی نجات انتخاب بکند؟ ۱۳۹۴/۰۶/۱۸

نظر (۱)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۴:۰۴

عزت حسینی

نظر (۱)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۴

13آبان گرامیباد

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۳ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۳

تائید مشروط2

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۱

کیفرخواست

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۱ آبان ۹۴ ، ۰۸:۱۱

تائید مشروط 1

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۶

سالروز شهادت قاضی طباطبائی

سید محمد باقر قاضی طباطبائی از فقهای قرن ۱۳ است که از اساتید نامداری همچون میرزای شیرازی بزرگ (رهبر نهضت تحریم تنباکو)، میرزا حبیب الله رشتی، سید محمدکاظم یزدی، شیخ الشریعه اصفهانی و استاد عارفان ملاحسین قلی همدانی بهره‌های فراوان برد.

وی پس از نائل شدن به درجات عالی علمی و کسب «۲۰ اجازه اجتهاد یا اجازه روایت»[۱] به وطن خود تبریز بازگشته و مدت ۴۰ سال به درس و بحث و تالیف و تدریس و تبلیغ دین همت گماشت.

۹ خرداد مصادف است با رحلت این مجتهد که فرزندی از خود به یادگار گذاشت که نامش در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شد.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۵:۰۰

برجام...

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۵

دهه اول محرم به روایت تصویر

باسلام 

تصاویر مراسمات عزاداری ویژه هیئت بیت الحسین( ع ) مسجد آیت الله عدنانی رو با تاخیر برروی وب گذاشتیم از شما پوزش میخواهیم  در این دهه دوستان و بزرگواران زیادی هم با حضور معنوی و هم همت والای خود مارا در بر گزاری مراسمات یاری کردند ازکسی اسمی نمیبریم تا خدای ناکرده اسم کسی از قلم نیوفته تا شرمندگی ما بیشتر بشود.

اجر شان با صاحب عزا



نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۸ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۳

نیروی مومن بدانند...

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۱

سالروز شهادت حسین فهمیده

... و امام (ره) رهبرش نامید
 امروز مصادف با سالروز شهادت حسین فهمیده، نوجوان 13 ساله‌ای است که امام خمینی(ره) از او به عنوان رهبر یاد کرده‌اند.نوجوانی که وقتی در کوت شیخ در نزدیکی راه‌آهن خرمشهر، با ستونی از تانک‌های دشمن مواجه ‌شد سخت‌ترین تصمیم را گرفت و خود را با نارنجکی که همراه داشت به زیر تانک انداخت تا نشان دهد که برای سد کردن راه دشمن، از هیچ اقدامی واهمه ندارد.



او متولد سال 1346 در شهرستان قم بود و از اولین رزمندگانی بود که در جنگ تحمیلی به جبهه خرمشهر اعزام شد.

در ابتدا با توجه به سن و سال کمی که داشت از شرکت او در خط مقدم جلوگیری می‌شد اما با تلاش‌هایی از جمله یک نفوذ چریکی به داخل نیروهای دشمن، فرماندهان را راضی به حضور در خط مقدم کرد.

حسین فهمیده در مدت کوتاهی که جنگ را لمس کرد دو بار مجروح شد، اما هر بار بلافاصله پس از بهبودی نسبی به جمع رزمندگان بازگشت تا این‌که در هشتم آبانماه 1359و در حالی که اندکی بیش از یک ماه از آغاز رسمی جنگ تحمیلی می‌گذشت با حماسه‌ای که آفرید نام خود را برای همیشه در تاریخ دفاع مقدس ایرانیان ماندگار کرد.

حماسه حسین فهمیده آنچنان تاثیرگذار بود که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران او را به عنوان رهبر خود نامیدند و در پیام خود به مناسبت دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آن اینچنین یاد کردند: رهبر ما آن طفل 13 ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ‌تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت وآن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

حسین فهمیده که سالروز شهادت او به عنوان روز بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است تنها نمونه‌ای از 550 هزار دانش‌آموزی است که به صورت متوالی در طول هشت سال جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور داشتند و هر یک به شکلی از انقلاب اسلامی و مرز و بوم خود دفاع کردند.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۸ آبان ۹۴ ، ۰۳:۰۷

یک رنگ باش

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۱ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۵

بخوانیدمراتا...

نظر (۰)    [ ۱موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۴

حاجت پشت در آماده است

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۹

پویش مردمی " کمپین " هر ایرانی یک حاج حسین همدانی

سلام

هیئت مذهبی فرهنگی بیت الحسین (ع) بابل  اقدام به نشر طرح  کمپین

"هر ایرانی یک حاج حسین همدانی "نموده است که این مطلب بروز رسانی خواهد شد .

آقای مهندس ابوالحسنی " ریاست محترم شورای اسلامی شهر بابل " به پویش مردمی پیوست.

آقای مهندس شکری پور " مسئول کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر بابل" به پویش مردمی پیوست.


آقای مهندس عسکری  " شهردار محترم بابل " به پویش مردمی پیوست.

 آقای مهندس  رئیسیان " مدیر محترم روابط عمومی شهرداری بابل " به پویش مردمی پیوست.

آقای مهندس محمدزاده "مدیر محترم روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابل"به پویش مردمی پیوست.

آقای صفری  " ریاست محترم اداره اوقاف و امور خیریه بابل  " به پویش مردمی پیوست.

آقای مهندس خداداد " معاونت محترم  خدمات شهری شهرداری بابل" به پویش مردمی پیوست.

نظر (۱)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۷ مهر ۹۴ ، ۰۰:۳۷

خواب بعداز اذان صبح

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۲

مراسم دهه اول محرم

باسلام

ان شاء الله به برکت عزای امام حسین (ع) هیچ خانه ای مریض نداشته باشه و برای شفاء بیماران هم وقتی به هیئت میروید دعا کنید.

مراسم دهه اول محرم شروع شد.

با حضور نمازگزاران گرانقدر و امام جماعت محترم .حاج آقا حسین پور نماز جماعت برگزار شد .

 زیارت پرفیض عاشورا توسط برادر رئیسی قرائت شد .

مداح اهل بیت : کربلائی قاسم قاسم زاده هم با ذکرمصیبت امام حسین (ع) مراسم را آغاز کردند

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۸

آرام کننده دلها

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۷:۲۰

بوی محرم

یا ابا عبدالله الحسین (ع)

سلام و آرزوی قبولی عزاداری  شما  دیگه بوی محرم به مشام میرسه
دوستان با توجه به فرارسیدن ماه محرم و گرامیداشت این ماه اقدام به نصب بنر مناسبتی ماه محرم نموده اند که این تصاویر بروز رسانی نیز خواهد شد . ان شاء الله


نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۸

قضاوت ممنوع!!!!

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۱ مهر ۹۴ ، ۰۵:۱۵

آسیب های حقیقی جوامع مجازی

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۹

صدای شما را میشنوند....

نظر (۲)    [ ۱موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۴

لعن الله آل سعود

نظر (۰)    [ ۱موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۶:۰۳

مهاجران الی الله

خداوند به بازماندگان این عزیزان صبر عطا بفرماید .آمین

نظر (۰)    [ ۱موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۰:۳۲

حضرت ماه

نظر (۱)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۰

عیدغدیر بر عاشقان ولایت مبارک

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۹

دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان ارتش-تصویر

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۹

جشن ولایت

باسلام خدمت عاشقان ولایت 

جشن عید غدیر خم در مسجد آیت الله عدنانی بابل  با حضور نمازگزاران  محترم بزگزار شد .

عید ولایت بر عاشقان ولایت مبارک

سلامتی امام خامنه ای صلوات 

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۹ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۳

حریم را رعایت کنیم..

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۶

بر زمین نمیماند

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۷

یاران چه غریبانه....

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۶

زیارت پرفیض عاشورا

باسلام

زیارت پرفیض عاشورا بمناسبت در گذشت هم وطنان عزیز مان در حادثه " منا " در مسجد آیت الله عدنانی استرآبادی محله بابل برگزارشد.

جهت شادی روح  درگذشتگان حادثه  " منا "  و صبرجمیل بازمادنگان شان

 صلوات

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۵

غبارروبی مزار مطهر شهدا

باسلام

به مناسبت هفته دفاع مقدس  به اتفاق چند تن از دوستان مان در  هیئت بیت الحسین  (ع) مسجدآیت الله عدنانی بابل و با حضور فرماندهی محترم حوزه  مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) و هیئت همراه بر مزار مطهر شهدا حاضر و ادای احترام شد.

* مزار مطهر شهدا غبار روبی شد *

شهدا چراغ راه هستند

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۸

بسم الله...

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۴ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۶

درهنگام خرید ....

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۴ مهر ۹۴ ، ۰۹:۱۱

یاد یاران...

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۴

دومین جشنواره پایتخت شهیدان

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۳ مهر ۹۴ ، ۰۳:۴۵

گرامیداشت هفته دفاع مقدس


باسلام

بمناسبت سالروز آغاز هفته دفاع مقدس و به پاس حرمت خون شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی اقدامات فرهنگی در محیط این مکان مقدس انجام شده که تصویر آن بشرح ذیل است.


نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۲

پیام به حجاج بیت‌الله‌الحرام

***   پیام به حجاج بیت‌الله‌الحرام   ***

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت کنگره‌ی عظیم حج، «سیاستهای شرارت‌آمیز استکبار در ایجاد گرفتاریهای بزرگ برای امت اسلامی در منطقه» و «جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی و اهانت مکرر به حریم مسجدالاقصی» را مسئله‌ی اول همه‌ی مسلمانان خواندند و با فراخواندن علما و نخبگان دنیای اسلام به انجام رسالت خود در برابر این حوادث تأکید کردند: اجتماع پرشکوه حج، برترین جایگاه ظهور و تبادل این تکلیف تاریخی و «فرصت برائت» یکی از گویاترین مناسک سیاسی است که باید مغتنم شمرده شود.

ایشان همچنین با اشاره به حادثه‌ی تلخ درگذشت تعدادی از حاجیان در مسجدالحرام، و مسئولیت سنگین تأمین امنیت ضیوف‌الرحمان تأکید کردند: عمل به این تعهد و ادای این مسئولیت، خواسته‌ی قطعی ماست.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۳

مساجد و هیئات برگزارکننده دعای عرفه

ردیف

نام محل/ روستا

نام

1

آهنگرکلا

مسجد صاحب الزمان

2

آهنگرکلای بزرگ

مسجد امام‌زاده هاشم(ع)

3

ابوالحسن‌کلا

سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع)

4

احمدچاله‌پی

امام‌زاده داود(ع)

5

اسب‌شورپی

تکیه امام حسین(ع)

6

اسلام

مسجد حضرت ابوالفضل(ع) 

7

امیرکلا

حسینیه مقبره‌پیش

8

امیرکلا

مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله بابلرود

9

امیرکلا

مسجد امام حسین (ع) شهرک

10

امیرکلا

مسجد بیجی‌خانم(صادقیان)

11

امیرکلا

مسجد جامع امیرکلا

12

امیرکلا

مسجد جامع درزیکلای شیخ

13

امیرکلا

مسجد جامع دیوکلا 

14

امیرکلا

مسجد غریب مدینه

15

امیرکلا

مسجد موسی‌‌بن‌جعفر (ع) دیوکلا

16

امیرکلا

مسجد ابوذر درزیکلای شیخ

17

امیرکلا

مسجد ولیعصر(عج) آقامحله

18

امین‌آباد

مسجد جامع

19

بابل

حوزه علمیه خاتم‌الانبیاء

20

بابل

مسجد جامع بابل

21

بابل.ایستگاه آمل

مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

22

بابل.بهشتی‌محله

مسجد قدس

23

بابل.چاله‌زمین

مسجد ولیعصر(عج)

24

بابل.چهارراه شهدا

مسجد شهدا(مدرسه روحیه سابق)

25

بابل.چهارراه شهربانی

مسجد عدنانی

26

بابل.چهارراه گلشن

مسجد محدثین 

27

بابل.چهارسوق

مسجد کاظم بیک 

28

بابل.چهارشنبه‌پیش

مسجد امام حسن مجتبی(ع)

29

بابل.خیابان امام  خمینی (ره)

امام‌زاده عبدالله(ع)، هیئت یافاطمه الزهرا(س)

30

بابل.خیابان یوسف پوری

مسجد قهاریه، هیئت انصارالحسین(ع) 

31

بابل.دانشگاه علوم پزشکی

مسجد دانشگاه

32

بابل.سه‌راه فرهنگ

حسینیه المهدی

33

بابل.کوی بعثت

مسجد بعثت

34

بابل.کوی شش‌دری

هیئت بیت‌‌العباس 

35

بابل.میدان آستانه

آستانه امام‌زاده قاسم (ع)

36

بابل.میدان باغ فردوس

مسجد فاطمه‌الزهرا (س)

69

بابلکنار

امام‌زاده علی (ع)

37

بالا لنگور

امام‌زاده محسن

38

بیجی‌کلا

مسجد صاحب‌الزمان(عج)

39

بیشه‌سر

مسجد جامع

40

بیشه‌سر پایین

مهدیه سیدمیرزا

41

تجنک

هیئت خدام العباس

42

ترک‌محله

مسجد صاحب‌الزمان(عج)

43

تلیکران

مسجد مهدیه

44

چاری

گلزار شهدا

45

چاری

مسجد صاحب‌الزمان

46

چاری

مسجد جامع

47

حاجیکلا(جاده شهید صالحی)

آستانه سید ذوالفقار

48

حمزه‌کلا

کیجا تکیه

49

خیابان کشاورز

مسجد امیرالمومنین(ع)

50

درزیکلای نصیرایی

مسجد مهدیه

51

درونکلای غربی

مسجد صاحب‌الزمان

52

دلاورکلا

مسجد امام حسن عسکری(ع)

53

رمنت

مسجد امام خمینی

54

زرگرمحله

مسجد ولیعصر(عج)

55

سادات‌محله(جاده قدیم آمل)

حسینیه عاشقان ثاراله

56

سلطان محمدطاهر

امامزاده سلطان محمد‌طاهر

57

سیاهکلامحله شرقی

مسجدصاحب الزمان (عج)

58

سید ذکریا

حسینیه سید ذکریا

59

شهرک اسلام‌آباد

مسجد نبی اکرم(ص)

60

شهرک کاظم‌بیکی

مسجد صاحب‌الزمان

61

علمدار

مسجد صاحب‌الزمان(عج)

62

کاظم‌بیکی

مسجد امیرالمومنین(ع)

63

کشتلی

مسجد جامع  

64

کمانگرکلای مرکزی

مسجد فاطمه‌الزهرا

65

کفشگرکلا

مسجد امام عسکری(ع)

66

گاوان‌کلا

مسجد صاحب‌الزمان(عج)

67

گتاب

مسجد جامع

68

گتاب، محله سنگرود

مسجد گلزار شهدا

69

مشهدسرا

آستانه امام‌زادگان محمد و محمود(ع)

70

منصورکنده

پیرتکیه

71

موزیرج(نوآباد)

مسجد امام حسین(ع)

72

موزیرج، آستانه‌سر

مسجد امام‌زاده قاسم (ع)

73

موزیگله

مسجد صاحب‌الزمان(عج)

74

میرودپشت

مسجد امام حسن عسگری(ع) (در صورت مساعد بودن هوا درگلزار شهدا)

75

نمودارکلا

حسینیه مسلم‌بن‌عقیل

76

ولوکلا

مسجد صاحب‌الزمان

77

هتکه‌پشت

مسجد جامع

78

هریکنده

مسجد ولی‌‌عصر

79

هفت‌تن

آستان مقدس امام‌زاده هفت‌تن

80

شهرک تندست

مسجد جوادالائمه (ع) بندرکلا

 

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۳

روز بزرگ...

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۴

هفته دفاع مقدس گرامی باد

یاد و خاطره شهدا و امام راحل( ره) گرامیباد

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۲

دعای پرفیض عرفه


باسلام 

دعای پرفیض عرفه با همکاری هیئت امناء مسجد آیت الله عدنانی ( استرآبادی محله) برگزارمیشود


نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۴

هفته دفاع مقدس


یاد باد آن روزگاران یادباد


فرارسیدن هفته دفاع مقدس مبارک

امام جماعت

نمازگزاران

هیئت امناء 

هیئت مذهبی بیت الحسین (ع)

مسجد آیت الله عدنانی استرآبادی محله بابل

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۵۹

شهادت امام محمد باقر تسلیت باد


مراسم شب شهادت امام محمد باقر (ع) در مسجد آیت الله عدنانی استرآباد ی محله بابل برگزار شد.

نماز جماعت به امامت حجت الاسلام حسین پور برگزار و قرائت دسته حمعی کلام الله مجید انجام شد.

مدیحه سرائی در وصف ان امام معصوم توسط برادر قاسم زاده انجام شد.


نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۴۱

جوانان حزب الهی...

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۳۹

انسان ۲۵۰ ساله | امام جواد علیه‌السلام، نشانه مقاومت


امام جواد علیه‌السلام مظهر مبارزه‌ی با باطل بود، او کوششگر برای حکومت الله بود. ۱۳۷۶/۶/۱۷‌ او نمودار و نشانه‌ی مقاومت است. انسان بزرگی که تمام دوران کوتاه زندگیش با قدرت مُزَور و ریاکار خلیفه‌ی عباسی -مأمون- مقابله و معارضه کرد و هرگز قدمی عقب‌نشینی نکرد و تمام شرایط دشوار را تحمل ‌کرد و با همه‌ی شیوه‌های مبارزه‌ی ممکن، مبارزه کرد. ۱۳۶۰/۲/۲۵

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۳۵

مراسم شب شهادت امام جواد(ع) برگزارشد

باسلام 

مراسم شب شهادت جواد الائمه (ع)  در مسجد آیت الله عدنانی استرآبادی محله بابل برگزارشد.

خدایا به حق اقا جوادالائمه(ع) فرج مولای مان تعجیل کن / رهبرما از هرگزند محفوظ کن

سلامتی رهبر عزیز سه صلوات محمدی

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۲۶

باید با اقدامات سنجیده از انفعال در عرصه فضای مجازی خارج شد

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای شورای عالی فضای مجازی، این شورا را مرکز اصلی سیاستگذاری آگاهانه، مسئولانه و مقتدرانه در خصوص فضای مجازی خواندند و با اشاره به گسترش روزافزون و پرسرعت پدیده عظیم و بی‌نظیر فضای مجازی تأکید کردند: باید با استفاده از تواناییها و استعدادهای جوان کشور و با سیاستگذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون از دست دادن زمان به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه فضای مجازی، و حضور فعال و تأثیرگذار و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب حرکت کنیم.
ایشان با اشاره به تأثیرگذاری گسترده فضای مجازی به عنوان یک قدرت نرم فوق‌العاده در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگ، سیاست، اقتصاد، سبک زندگی، ایمان، اعتقادات دینی و اخلاقیات، بر لزوم طراحی مناسب و دقیق برای حفظ حریم امنیت فکری و اخلاقی جامعه در این عرصه تأکید کردند و افزودند: لازمه حضور فعال و تأثیرگذار در فضای مجازی، «تمرکز در تصمیم‌گیری»، «جدیت در اجرا بدون از دست دادن زمان»، «هماهنگی میان دستگاهها» و «پرهیز از موازی‌کاری و تعارض» است.
رهبر انقلاب همچنین برنامه‌ریزی و حمایت دولت به‌ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای گسترش صنایع مرتبط با فناوری ارتباطات را بسیار ضروری خواندند و تأکید کردند: گسترش این صنایع از طریق شرکتهای دانش‌بنیان، تأثیر بالایی در اشتغال‌زایی و تحول در اقتصاد کشور خواهد داشت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین از زحمات رئیس‌جمهور و اعضای قبلی شورای‌عالی فضای مجازی و دبیران فعلی و قبلی این شورا تشکر کردند.
پیش از سخنان رهبر انقلاب، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس‌جمهور و آقای مهندس انتظاری دبیر شورای‌عالی فضای مجازی گزارشی در خصوص اهمیت فضای مجازی و برنامه‌ها و اقدامات شورای‌عالی و مرکز ملی فضای مجازی در دوره اول مسئولیت ارائه کردند. همچنین آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه نکاتی در خصوص الزامات و اقتضائات مرتبط با فضای مجازی بیان کرد.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۵

نمودار | حکم انتصاب اعضای شورای عالی فضای مجازی 14/6/1394

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۳:۲۸

زمزمه دعای توسل

باسلام و عرض ادب 

امشب دعای توسل یا حضور نمازگزاران محترم در مسجد آیت الله عدنانی استرآبادی محله بابل برگزارگردید

" نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا حسین پور اقامه شد "

" قرائت دسته جمعی کلام الله مجید "

" زمزمه دعای توسل "

***

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۴۷

اکران فیلم محمد رسول الله صل الله علیه و آله و سلم


اکران فیلم محمد رسول الله صل الله علیه و آله و سلم

 

از فردا دوشنبه 9 شهریور

در سینما آزادی بابل

زمان فیلم: 3 ساعت

بهای بلیط : 5 هزار تومان

روزهای سه شنبه: 3 هزار تومان

لطفا رسانه باشید..

💠💠💠💠💠💠💠💠

https://telegram.me/theProphitMohammadBot

ربات فیلم محمد رسول الله (ص) که توسط پایگاه رسمی فیلم تهیه شده است.

💠💠💠💠💠💠💠💠

ساعات اکران فیلم محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در سینما آزادی بابل:

۱۰/۳۰

۱۳/۳۰

17:00

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۰

کلام امام رئوف


امام رضا (ع): شیعیان ما کسانى هستند که تسلیم امر و نهى ما باشند، گفتار ما را سرلوحه زندگى خود قرار دهند، مخالف دشمنان ما باشند و هر که چنین نباشد از ما نیست.

نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۳:۱۷

میلاد حضرت امام رضا(ع) برشیعیان مبارک

باعرض سلام و تبریک بمناسبت میلاد باسعادت هشتمین اخترتابناک  آسمان امامت به این مناسبت مراسمی با حضور نمازگزاران گرانقدر در  مسجد آیت الله عدنانی( استرآبادی محله) بابل برگزار شد.

نمازجماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای حسین پور اقامه شد.

صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط یکی از بزرگواران حاضر در صحن مسجد طنین انداز شد.

مدیحه سرایی در وصف امام رئوف (ع) توسط مداح اهل بیت حاج آقا قاسم زاده  انجام گرفت.



نظر (۰)    [ ۰موافق    ۰ مخالف ]   نویسنده :       زمان : ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۰۹

آخرین نظرات