هیئت مذهبی فرهنگی بیت الحسین (ع) بابل

کاربر

پنل

حمایت از هیئت بیت الحسین (ع) بابل

نام و نام خانوادگي
شماره تلفن
مبلغ به تومان

نوای دل

نویسندگان

دهه فجر امسال نخستین فاز شهربازی سرپوشیده پردیس نوشیروانی بابل افتتاح می‌شود.

   يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ         موافقین ۰    مخالفین ۰

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیازآذری بعد از ظهر امروز به همراه مسئولان شهرستانی در بازدید از روند اجرایی پروژه پردیس نوشیروانی این شهرستان، اظهار کرد: پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی شهربازی پردیس نوشیروانی بابل، نخستین طرح گردشگری در استان مازندران است که از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شده است که در چهار فاز که فاز اول آن با حجم سرمایه‌گذاری 134 میلیارد ریال در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این مجتمع یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده در ایران است، اضافه کرد: فاز اول این پروژه به مساحت 4 هزار و 200 متر مربع در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از تدوین نخستین منشور شکوفایی بابل در راستای منویات مقام معظم رهبری خبر داد و بیان کرد: گسترش فعالیت تشکل‌های مردم‎نهاد، حمایت از طرح‌های دانش‎بنیان، تاکید بر سرمایه‎گذاری زیربنایی، ایجاد اشتغال مولد و حمایت از ایجاد فضای نشاط فرهنگی و اجتماعی با هدف توجه به مطالبات فرهنگی و هنری جوانان با برگزاری جشنواره‌های شورانگیز فرهنگی و هنری از جمله مفاد این منشور است.

نیازآذری توجه جدی به مقوله آموزش، تعامل گسترده با شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید بر مراقبت از محیط‌زیست و حمایت از تشکل‌های زیست‌محیطی، کمک همه‌جانبه به طرح‌های مدیریت شهری، استفاده از ظرفیت‌های کنش‌گران توسعه و فعالان بخش خصوصی را از دیگر مفاد این منشور برشمرد.

وی به تسریع در پیگیری طرح‌های ارتقا و توسعه امور درمانی و بهداشتی شهرستان و احداث کلینیک‌های تخصصی در سایر بخش‌ها اشاره و اظهار کرد: توصیه و تاکید بر توسعه فعالیت‌های ورزشی، گسترش فعالیت‌های اعتقادی، اندیشه‌ای و اخلاقی حمایت نهادمند از توسعه متوازن روستاها به‌عنوان ظرفیت قابل اتکا برای رونق اقتصادی با برنامه‌ریزی مدون، گسترش فضای رقابتی و همکاری بین روستائیان و روستاها با تاسیس شورای عمران و توسعه از دیگر شاخه‌های مورد توجه در این منشور است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در این منشور به توجه و تأکید بر تحکیم اعتماد عمومی به‌عنوان سرمایه اجتماعی از طریق قانون‌گذاری، حفظ حقوق شهروندی، عدالت و تأمین امنیت مردم در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، تأکید بر تأمین حقوق مردم شهرستان بابل توسط دستگاه‌های اجرایی و لزوم دفاع مسئولان شهرستان در مراجع استانی و ملی تاکید کرد.

نیازآذری تأکید بر نقش دانشگاه‌های شهرستان به حضور فعالانه‌تر و ارتباط بیش از پیش با دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردم‌نهاد و بخش خصوصی، انتقاد از کم‌توجهی مسئولان استان به ظرفیت‌های گردشگری بابل با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری و انتقاد از کم‌توجهی مسئولان کشوری و استانی به مدیریت پسماند شهرستان را از دیگر مفاد این منشور برشمرد.

وی همچنین بر رونق فضای سیاسی شهرستان با هدف برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال با رعایت اصل مردم‌سالاری دینی، رقابت برادرانه و حضور آگاهانه تاکید کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بدون مشارکت سرمایه‌گذاران محقق نمی‌شود، ادامه داد: فرمانداری، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل و تسریع در این امر اقدام کنند.

نیازآذری با بیان اینکه ناهنجاری‌های اجتماعی سلامت روانی و امنیت شهر و خانواده‌ها را به‌شدت تهدید کرده است، یادآور شد: اگر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی نکنیم، همه غرق می‌شویم.

وی از جوانان خواست با تشکیل هسته‌های فکری و ایجاد تشکل‌های علمی و فرهنگی، خلاقیت و کارآفرینی موتور محرک پیشرفت شهرستان باشند و با کادرسازی، برنامه‌ریزی و مطالبه‌گری در روند توسعه و تعالی شهر خود گام‌های جدی و اساسی بردارند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان 500 هزار نفری بابل را بانوان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: این جمعیت ارزشمند مستلزم برنامه‌ریزی، تحرک و پویایی است.

نیازآذری یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم را مبارزه با فساد اداری و شفافیت خدمت‎رسانی و حذف رانت‌ها و بهبود فضای اداری برشمرد و تصریح کرد: خواستار پایش مستمر محیط اداری بوده و از دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهم در این زمینه دغدغه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از گسترش راه‌آهن شمال، منطقه آزاد امیرآباد و نوشهر، فرودگاه احمدکلای بابلسر، متروی تهران و شمال، تکمیل جاده هراز و سوادکوه و سد هراز را در راستای توسعه منطقه‌ای و بین شهری حمایت می‌کنیم، افزود: آینده‌گرایی و آینده‌نگری ایجاب می‌کند دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و حتی بخش خصوصی نسبت به نیازها، چالش‌ها و مسائل بلندمدت به‌صورت جامع مطالعه و محاسبه داشته باشد.

سرمایه‌گذار بخش خصوصی پروژه پردیس بابل نیز تصریح کرد: فاز دوم و سوم این پروژه نیز شامل شهربازی روباز، پیست دوچرخه‌سواری، باغ پرندگان، پینت‌بال، استخر و سونا، تالار، رستوران و زمین تنیس است.

کسری مقدم گفت: این پروژه به مساحت 4 هزار و 200 متر مربع دارای پارک آبی به مساحت 3 هزار و 700 متر مربع با امکانات و تجهیزات کامل شامل چاله فضایی، سقوط آزاد، سرسره مارپیچ، سرسره یو، آبشار، کارتینگ کودک و بزرگ‌سالان با پیست و تجهیزات آن، پیست آر.سی.سی.اِی.آر با ماشین‌های بنزینی و کنترلی و پیست اِی.تی.آر با موتورهای چهارچرخ، بانجی جامپینگ و فضای بازی کودکان بوده که برای ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین نظرات