هیئت مذهبی فرهنگی بیت الحسین (ع) بابل

کاربر

پنل

حمایت از هیئت بیت الحسین (ع) بابل

نام و نام خانوادگي
شماره تلفن
مبلغ به تومان

نوای دل

نویسندگان

ورودی‌های شهر بابل ساماندهی می‌شود

   چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ         موافقین ۰    مخالفین ۰

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرهاد عسکری بعد از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده در حوزه درآمدی و بودجه، اعتبار شهرداری از 240 میلیارد ریال در سال 90 به 150 میلیارد ریال در سال 94 افزایش یافت، اظهار کرد:

وی با اشاره به اینکه پروژه کمربندی شرقی بزرگ‌ترین پروژه مجموعه شهری است که 19 سال قبل به تصویب رسید و با وجود 19 سال از تصویب این طرح، عملیات اجرایی آن در حال حاضر پیگیری شد، افزود: فاز نخست این کمربندی به طول دو کیلومتر بهره‌برداری شد که همچنین فاز سوم آن به طول سه کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 95 درصد تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم آن نیز با اعتبار 40 میلیارد با 80 درصد تملک زمین‌های مسیر در دست اجراست.

شهردار بابل از اجرای عملیات احداث پل سوم محمدحسن‌خان با پیشرفت فیزیکی 80 درصد خبر داد و تصریح کرد: در سال 94 برای تملک مسیر 4 میلیارد و 500 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

عسکری اجرای پارک پردیس متی‌کلا نخستین طرح گردشگری بهره‌مند از صندوق توسعه ملی در استان را از دیگر طرح‌های شهرداری بابل برشمرد و خاطرنشان کرد: پارک پردیس متی‌کلا مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی شمال کشور دارای پکیچ کاملی بوده که نخستین فاز آن با اعتبار 134 میلیارد ریال در 22 بهمن به بهره‌برداری می‌رسد و برای فاز دوم و سوم آن نیز باید 125 میلیارد ریال در سال 95 از صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شود.

این مسئول بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی و داشتن 50 متر اختلاف ارتفاع نسبت به شهرهای دیگر استان را مهم‌ترین مشکل شهر بابل برشمرد و یادآور شد: بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی و سرازیر شدن فاضلاب‌ها در خیابان‎ها سبب کاهش عمر مفید آسفالت در بابل می‌شود.

شهردار بابل بیان کرد: برای حل مشکل آب‌های سطحی نیز با انتخاب مشاور آب‌های سطحی، تلاش کردیم با شناسایی نقاط بحران‌زا با اجرای طرح‌های مناسب این مشکلات را رفع کنیم.

این مسئول از بهره‌برداری پارک بهارنارنج در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: پارک نهالستان در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع در سه فاز اجرا می‌شود که فاز نخست آن در شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم و سوم آن نیز در دست اجرا است.

عسکری احداث 210 واحد تجاری در زمین 22 هزار مترمربع در مکان کشتارگاه سابق با اعتبار 38 میلیارد تومانی با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی را از دیگر پروژه‌های مهم در حال اجرای این شهر برشمرد و افزود: بزرگ‌ترین مرکز تجاری شمال کشور با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در مرحله خاک‌برداری است.

وی از انعقاد قرارداد 17 میلیارد ریالی با دانشگاه نوشیروانی بابل برای ساماندهی شیرابه‌های زباله‌های انجلسی خبر داد و گفت: با تمهیدات اتخاذ شده با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال همه 250 تن زباله انجلسی تبدیل به کمپوست می‌شود.

شهردار بابل افتتاح ساختمان شورای اسلامی شهر بابل با اعتبار بالغ بر 100 میلیارد ریال را از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری بابل برشمرد، افزود: اجرای طرح ساماندهی ورودی شهر از جمله برنامه مهم سال 94 است.

این مسئول ارتقا درجه شهرداری از 9 به 10 را افتخار دیگری دانست و خاطرنشان کرد: با انتخاب دو شهردار برای منطقه یک و منطقه دو به‌زودی خدمات‌دهی به مردم این مناطق انجام می‌شود.

عسکری از راه‌اندازی سازمان احیا بافت فرسوده و قدیم شهر بابل خبر داد و گفت: تهیه طرح توانمندسازی سکونت‌گاه‌های غیررسمی بابل و توجه به حوزه ممیزی در مجموعه شهری با اعتبار 20 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های در دست اجرای شهرداری بابل در سال‌جاری است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین نظرات