هیئت مذهبی فرهنگی بیت الحسین (ع) بابل

کاربر

پنل

حمایت از هیئت بیت الحسین (ع) بابل

نام و نام خانوادگي
شماره تلفن
مبلغ به تومان

نوای دل

نویسندگان

برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در 300 پایگاه تبلیغات اسلامی مازندران

   چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ق.ظ         موافقین ۰    مخالفین ۰

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان مازندران با اشاره به اینکه ایجاد دبیرخانه دائمی اوقات فراغت در استان باید پیگیری شود، اظهار کرد: جلسات اوقات فراغت باید زودتر از اینها در استان تشکیل و از دو ماه قبل وظیفه دستگاه‌ها مشخص و در جلسات این روزها باید آسیب‌شناسی و نیز عملکرد دستگاه‌ها مورد بررسی قرار می‎گرفت.

وی با اعلام اینکه در ماه مبارک رمضان نیز برنامه مدونی برای ساماندهی اوقات فراغت نیز در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نیاز است در حوزه اوقات فراغت همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها برنامه مناسبی داشته باشند.

معاون اداره تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه تبلیغات اسلامی 300 پایگاه برای ساماندهی اوقات فراغت در مازندران برنامه‌ریزی کرد، گفت: روحانیون به عنوان متولی در این پایگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

روحانی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: برنامه اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی با وجود ابلاغ از مرداد ماه از هم‌اکنون در حال اجرا شدن است و تا دهم شهریور نیز ادامه دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین نظرات