هیئت مذهبی فرهنگی بیت الحسین (ع) بابل

کاربر

پنل

حمایت از هیئت بیت الحسین (ع) بابل

نام و نام خانوادگي
شماره تلفن
مبلغ به تومان

نوای دل

نویسندگان

تخصیص اعتبار برای 11 دستگاه اجرایی برای مبارزه با موادمخدر

   چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ق.ظ         موافقین ۰    مخالفین ۰

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، علیرضا مرادی امشب در امحاء یک‌هزار و 300 کیلو موادمخدر در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروزه مهم‌ترین شگرد دشمنان قسم‌خورده دین و نظام استفاده از موادمخدر است که به انواع مختلف با تنوع محصول، جوانان ما را به ورطه نابودی می‌کشانند.

وی افزود: قرار گرفتن ایران در مرز مشترک با افغانستان و وجود جاده ترانزیتی جاده ابریشم، دشمن با هزینه گزاف و برنامه‌ریزی مفصلی در مقابله با کشور ما دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران یادآور شد: تقدیم 3 هزار و 800 شهید، 12 هزار مجروح و همچنین هزاران نفر اعدامی و زندانی موادمخدر حاصل این نیرنگ دشمنان در این حوزه است.

این مسئول بیان کرد: مهم‌ترین حربه در مقابل این توطئه دشمن بالا بردن اطلاعات و آگاهی و آگاه‌سازی جامعه است که یکی از راه‎های آگاه‌سازی اجتماعی کردن امحا این مواد افیونی در بین مردم بوده که در این راستا امروز شاهد امحا این مواد در ملأعام هستیم وگرنه می‌توانستیم آن‌ را در نیروی انتظامی امحا کنیم.

مرادی با اشاره به اینکه دشمنان ما سعی دارند با جان، حیثیت، امنیت و روح و روان مردم بازی کنند، ادامه داد: این تنها اندک موادمخدری است که در استان امحا شد.

وی از فعالیت کمیته‌های مختلف از جمله کمیته درمان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 600 مرکز درمانی در استان مشغول فعالیت در این حوزه هستند این گذشته از مشارکت‌های مردمی، سمن‌ها و ان‌جی‎اُ هستند که به ما کمک می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران تبیین  کرد: دستگاه‌های قضایی نیز پیگیری‌های گسترده حقوقی داشته و مجازات سنگینی در این زمینه وضع کردند.

این مسئول یادآور شد: موادمخدر شیشه که روزی مواد پزشکی بود، الان جرم سنگینی داشته و کسی که 30 گرم آن‌ را با خود داشته باشد، نه‌ تنها حکم اعدام دارد بلکه با حکم جدید اخیر اموال وی نیز مصادره می‌شود.

مرادی در پایان عنوان داشت: دولت نیز با تمام توان وارد میدان شده و برای نجات جوانان بیشترین هزینه را در این حوزه کرده است که از جمله اعتباری که برای شش دستگاه در نظر گرفته شد، امسال به 11 دستگاه افزایش یافت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین نظرات